Teamwork ή αλλιώς η χειροποίητη βάπτιση της κόρης μου!


Η βάπτιση ενός παιδιού είναι μία μεγάλη χαρά.

Για όλη την οικογένεια.

Οι γονείς χαίρονται που το παιδί τους βαπτίζεται γενικά. Οι γιαγιάδες χαίρονται που το παιδί έγινε χριστιανόπουλο. Οι παπούδες απλά χαίρονται. Γενικά υπάρχει χαρά, το είπαμε.

Αλλά αυτή η χαρά για να ολοκληρωθεί πρέπει να οργανωθούν και κάποια πράγματα.

Ένα από τα πολύ όμορφα πράγματα που μου δίδαξε η μαμά μου, είναι ότι κάθετι που κάνω πρέπει να το κάνω με αγάπη και μεράκι. Από το πιο απλό, μέχρι το πιο μεγάλο.

Και σήμερα είμαι εδώ για να σας πω ότι με πολύ αγάπη, δουλειά, συνεργασία και τεράστια αποθέματα υπομονής, μπορείτε να οργανώσετε την βάπτιση του παιδιού σας χωρίς να την αναθέσετε πουθενά αλλού εκτός από εσάς και τους φίλους σας!

Για καιρό, από τους πρώτους κιόλας μήνες ζωής της δευτερότοκης κορούλας μου, πάλευα με τις σκέψεις. Πως θα είναι η βάπτισή της; Θα αγοράσουμε έτοιμα προσκλητήρια, μπομπονιέρες κλπ. ή θα είναι κάτι διαφορετικό;

Και ένα όμορφο πρωινό Σαββάτου, το αποφασίσαμε! Όλα χειροποίητα!

Δύσκολη απόφαση, στην οποία συντέλεσε καθοριστικά η ενθάρρυνση του άντρα μου, η βοήθειά του αργότερα, αλλά και η πολύτιμη βοήθεια των φίλων μας.

Και κορίτσια κακά τα ψέματα, στην ζωή τα πιο ωραία πράγματα προκύπτουν από συνεργασίες, από παρέες, από φιλίες. Μόνος, πως να πορευτείς σε αυτή τη ζωή;

Απλά, δεν γίνεται!

Άρα για να ξεκινήσω είχα τις πρώτες ύλες:
1) την ιδέα
2) την αγάπη για αυτό που θα έκανα και για αυτόν που θα το έκανα (το παιδί μου)
3) την υποστήριξη
4) λεφτά
5) ίντερνετ

Και μέσα σε λίγους μήνες συνέβησαν τα εξής καταπλητικά:


Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες για τα σχόλια που άκουσα, καλά ή κακά, στην τελική δεν έχει σημασία. Αυτό που έχει σημασία είναι ότι στο τέλος της ημέρας, ξέρεις ότι δημιούργησες κάτι, που όπως και αν είναι, είναι σίγουρα φτιαγμένο με ΜΕΡΑΚΙ!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διάσημες νονές- Διάσημοι νονοί- Τυχερά βαπτιστήρια

Κεφάλαιο "Παιδικός Σταθμός" ή απλά ένα χάος στο κεφάλι μας;

Αργά και σταθερά